Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Συναισθηματική Αγωγή

Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης, η Α΄ και Β΄ δημοτικού του σχολείου μας ασχολήθηκε όλη τη διάρκεια της  χρονιάς  με το πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής  που είχε τίτλο «Είμαστε στο εμείς και όχι στο Εγώ».

Οι στόχοι που τέθηκαν εξ’ αρχής για το πρόγραμμα αυτό ήταν:  Να εμπλουτίσουν το συναισθηματικό τους λεξιλόγιο.
 Να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους την ώρα που τα βιώνουν.  Να επιδεικνύουν τρόπους διαχείρησης συναισθημάτων θυμού, άγχους, ντροπής, φόβου, απώλειας.
 Να αναγνωρίζουν και να σέβονται τα συναισθήματα των άλλων.
 Να περιοριστεί ο εγωισμός τους και να ενισχυθεί η συνεργασία μεταξύ τους.


Το πρόγραμμα χωρίστηκε σε τρία στάδια και περιλάμβανε ποικίλες δραστηριότητες, όπως ανάγνωση παραμυθιών, κατασκευές, μουσικοκινητικά και θεατρικά παιχνίδια για την ενίσχυση της συνεργασίας, δημιουργία του δικού τους παραμυθιού με θέμα τη Φιλία. 


Φωτογραφικό Υλικό από τις Δραστηριότητες

Τα παιδιά έγραψαν μέσα σε καρδούλες πρόσωπα και πράγματα που αγαπούν. Έτσι δημιουργήθηκε το δέντρο της αγάπης.

Δημιουργήσαμε τα καραβάκια των συναισθημάτων, το ένα με ευχάριστα συναισθήματα και το άλλο με δυσάρεστα. 

Ζωγραφίζοντας το συναίσθημα της έκπληξης.

Ζωγραφίζοντας το συναίσθημα της λύπης. 

Παίζοντας το παιχνίδι: "Σώστε τη φιλία".


Από το θεατρικό: "Το νησί των συναισθημάτων"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου